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
«Холостячка» Алина запустила свой бренд | Холостяк
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9ImhvbG9zdHlhay5zdGIudWEiIHNyYz0iLy9wbGF5ZXIudmVydGFtZWRpYS5jb20vb3V0c3RyZWFtLXVuaXQvMi4wMS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC5taW4uanMiPjwvc2NyaXB0Pg==

«Холостячка» Аліна запустила власний бренд

Холостяк

Учасниця четвертого сезону проекту «Холостяк» Аліна Клименко розповіла журналістам сайту STB.UA, чим вона зараз займається, і чому їй допомогла участь у проекті.

Аліно, що зараз відбувається у твоєму житті, над чим працюєш?

Зараз я багато працюю, випускаю другу колекцію одягу – зимову. З моєю командою запустили свій бренд «Аліна Клименко». Він продається у мене в магазині, а також у ще одному магазині на Набережній в Ялті. Зараз укладаємо контракт, щоб бренд продавався в Дніпропетровську, а до кінця вересні вже плануємо представити бренд в Києві.

Фото из социальных сетей

Фото із соціальних мереж

Аліна, ти ж родом з Ялти, а живеш зараз де?

Я вже місяць як живу в Києві.

У зв’язку з подіями в країні переїхала?

Ні, події тут не при чому, просто люблю Київ, мені тут комфортно. Взагалі, я людина будь-якого міста. Часто буваю по роботі в різних містах і мені всюди комфортно і скрізь є робота.

Розкажи трохи про робочі моменти, які твої безпосередні обов’язки?

Я директор магазина, де виставляють свої колекції різні дизайнери. Після проекту ми розширилися, з нами стало працювати більше дизайнерів, причому значно вищого рівня.

Фото из социальных сетей

Фото з соціальних мереж

Це участь в проекті «Холостяк» так допомогло розкритися?

Якоюсь мірою, так. Просто, всьому свій час. Мені здається, що до проекту я не була багато до чого готова. А після проекту думка змінилася, стала думати, що все вийде, і рівно так, як я хочу. Просто потрібно дати собі можливість, відпустити свої думки. Мої позитивні думки повернулися і все вийшло. Мені стали пропонувати співпрацю багато дизайнерів, які виставляються на паризькому тижні моди – Олена Сєрєброва, наприклад. Це речі преміум-класу, там багато ручної роботи. Останнім часом і багато дизайнерів виросли. І за рахунок цього рівень магазина виріс. Я стала створювати більш креативні речі, які користуються попитом і популярністю. Моя роль в цьому – я це створила. У нас вже є команда професіоналів, і думаю, що ми ще більше розширився. Років через два хотілося б, щоб це була фабрика, яка робитиме мої речі.

Що ще зрозуміла завдяки проекту? 

Усвідомленість того, що я на правильному шляху. Все що у мене є – потрібно розвивати, брати від життя все, і все що я роблю – це правильно. Я повернулася з проекту більш впевненою, з розумінням того, що зламати мене дуже складно, і навіть неможливо.

Читайте також: «Холостячка» Мирослава відкриває магазин