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
Керівник «Холостяк-7» про те, як проходять зйомки романтичного реаліті | Холостяк
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9ImhvbG9zdHlhay5zdGIudWEiIHNyYz0iLy9wbGF5ZXIudmVydGFtZWRpYS5jb20vb3V0c3RyZWFtLXVuaXQvMi4wMS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC5taW4uanMiPjwvc2NyaXB0Pg==

Керівник «Холостяк-7» про те, як проходять зйомки романтичного реаліті

Холостяк

Керівник проекту «Холостяк-7» Антоніна Чорнооченко розповіла, як їхня команда знаходить локації для зйомок реаліті та чи складно створювати невимушену атмосферу для спілкування учасників шоу! Читайте подробиці в матеріалі.

Дивитися онлайн Холостяк 7 випуск 5 від 07.04.2017

Софа и Дима

Проект складно уявити без екстриму і видовищних побачень. Це й не дивно, адже в незвичайних умовах люди розкриваються по-новому.

«У нас кілька основних критеріїв для локацій для побачень: вона повинна бути красивою і незвичайною, зручною і комфортною для героїв, і обов’язково прийнятною для зйомки. Ми в постійному пошуку хороших локацій: шукають команда, спеціальний відділ, друзі друзів. Навіть коли ми їдемо кудись відпочивати, то оцінюємо країну на потенційне місце для зйомок», – розповіла Антоніна.

«Визначившись з місцем, група спочатку їде на освоєння локації і перевіряє її на собі. Якщо пара повинна спуститися на рафтингу гірською річкою, то спочатку спускаються адміністратор, оператор і режисер, щоб зрозуміти, як знімати це побачення, як себе можуть відчувати герої, наскільки воно безпечне, які можуть виникнути нюанси, скільки камер нам знадобиться і де їх краще розмістити», – додала керівник проекту.

йога

Також Антоніна зізналася, що кожне побачення знімають 3-5 операторів залежно від кількості дівчат. Крім них на локації знаходяться ще мінімум 10 осіб (керівник проекту, редактор, гример, звукорежисери). Під час екстремальних побачень вся команда теж потрапляє в екстремальні умови. Якщо учасницям треба допливти до Холостяка на яхту, продюсер, режисер, оператор-постановник і гример пливуть слідом за ними.

«Робочий день у нас ненормований. Приїжджаємо пізно, встаємо рано, бачимо один одного по 20 годин на добу», – повідомила керівник шоу.

Дивіться також: Побачення на ходулях: що залишилося за кадром? (ФОТО)

«Під час індивідуальних побачень, коли між Холостяком і дівчиною виникають емоції, ми намагаємося максимально далеко ставити камери, щоб не заважати їм і не бентежити. Якщо зйомка у приміщенні, залишаються тільки оператори, які виходять на балкон, ховаються за шафу і навіть в туалет, а всі інші йдуть в коридор або сусіднє приміщення. Якщо на вулиці – ми знаходимось за деревами і в кущах. Ми можемо знімати практично де завгодно», – оповістила Антоніна.

За матеріалом: kp.ua