Екс-холостячка застрягла у Єгипті

Холостяк-7

Українські туристи, серед яких екс-учасниця «Холостяк-4» Юлія Дегтярьова, майже добу не можуть вилетіти з аеропорту Хургади (Єгипет). Літак, який повинен був доставити їх до Києва так і не зміг піднятися у небо, після трьох спроб злетіти.

YUliya-Kiev-24 копия

Як написала Юлія на своїй Facebook -сторінці, компанія МАУ намагалася умовити пасажирів летіти на, нібито, справному літаку, але люди, налякані двома невдалими спробами зльоту, вирішили вимагати інший авіатранспорт. Вони зібрали підписи під письмовою відмовою летіти на літаку, який був несправний, і виклали фото документа у соц. мережі. Скандал, що піднявся, привернув увагу ЗМІ, і МАУ вирішила відправити за ними інший борт. За інформацією з офіційної сторінки, новий літак, орієнтовно, прибуде в аеропорт Хургада за місцевим часом в 16-16.30.

Редакція «stb.ua» попросила прокоментувати ситуацію, що склалася представників МАУ. Як запевнив заступник керівника прес-служби Максим Арсланов, у пасажирів злощасного рейсу, все-таки, є шанси потрапити додому.

«Літак МАУ UR-PSK, який повинен був виконувати рейс PS5022, не отримав дозволу авіаційної влади Єгипту на зліт до з’ясування всіх обставин (під час рулювання спрацювала сигналізація управління двигуном. В даний час з’ясовується, чи був сигнал хибним, або в літаку дійсно була несправність). Для того, щоб не продовжувати час затримки і вивезти наших громадян додому, авіакомпанією прийнято рішення відправити в Хургаду інше повітряне судно – UR-PSL, яке прибуде в Єгипет о 15:25 за місцевим часом. Виліт до Києва планується о 16:25 за місцевим часом», – повідомив Арсланов.

У прес-службі туроператора Join UP !, у якого наша екс-холостячка придбала путівку, підтвердили, що проблеми з вильотом рейсу PS5022 дійсно є. «Туристи були на зв’язку з нашими агентами, у нас цілодобово працювала гаряча лінія. Ми розміщували туристів, а авіакомпанія забезпечувала харчування в аеропорту», – пояснили у туроператора. На питання про компенсацію відмітили, що туристи мають право направити свої рекламації по ситуації з рейсом, через своїх тур агентів до туроператора і, відповідно, туроператор буде направляти ці документи авіакомпанії, щоб вирішити питання з компенсацією.